Tuesday, March 23, 2010

pantai chendering :

suaaasana... yang indah dan permaiiiiii.....
pohonnnn nyior pun melambaiiii....

ala... nie lagu ali cat nie... tapi tak tau tajuk dier.... tak per la....

nie la pantai yang aku tak miss kalau balik kampong.... tempat yang boleh mententeramkan jiwa yang kacau-bilau... tengok laut yang terbentang luas sambil mendengar deruan ombak.... fuh.... memang........ 'memang lah'

tapi memang best la tempat nie... tapi time balik kampong baru2 nie.... tak sempat nak mandi... pergi tengok jer... sebab angin kuat... tak sesuai nak mandi.... tapi tak per... jangan susah hati bulan 4 nie aku balik agi... mesti dah bleh mandi nyer...


anak buah aku tu... kalau aku balik jer.... mesti ajak aku gi tempat nie.... 'padahal orang yang menulis nie yang nak pergi sebenarnya tapi malu2 lak....'

aku selalu jer cakap kat anak buah aku... tu... 'kalau tak der orang mandi... kiter tak leh mandi...'
sebabnyer......

jeng jenjeng....


hah.... tu dier.... tu pasal la.... tapi aku gi jugak.... tapi mandi kat tepi jer... tak yah la gi ketengah nun...

kalau kail panjang sejengkal.... lautan dalam usah di duga.... kan...
tak yah la nak pancing ikan besar.... pancing ikan kecik.. dah la... aper.... ikan kecik ok aper... kan
nie tidak... nak jugak ikan yang lari dalam guni tu.... hem... menyampah betul..... kay la.

5 comments:

.::WaNiE::. said...

pantai chendering ni kat mana

kat tengganu eh?

kicapcuka said...

yap.... ataupun lebih dikenali denagn pantai Pandak

parzelli said...

fuh.. cam menarik plak bile tgk gmbr yg first tuu...

tetibe aku pun rase cam tenang gak bile tgk gambar tuu.. terbayang bunyi ombak, angin sepoi² bahasa.. keh³... hampeh...

dekat ke bad pantai nie ngan kampung ko...

kicapcuka said...

tak der r dekat sangat.... dalam 15 kut dari umah aku...

blurr33 said...

degil betul mu ni bad.. orang kata tokleh mandi, tokleh la..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...